EPT Truck

Zoek je een EPT, ofwel een Elektrische Pallet Truck? Dan ben je bij PTB Transportmiddelen aan het juiste adres. Met een EPT kun je zonder lichamelijke belasting zware pallets verplaatsen. Met een EPT kun je op een eenvoudige manier magazijnen inrichten. Dit kun je in combinatie doen met onze magazijnstellingen, heftrucks en stapelaars. Zo wordt het inrichten en verplaatsen een stuk eenvoudiger. Wij helpen en adviseren je graag!

Soorten Elektrische Pallet Trucks

PTB Transportmiddelen biedt naast de standaard EPT (met vorkafmeting), diverse soorten EPT's aan. Denk aan EPT's zoals de semi-elektrische truck met meeloop-besturing en volledig elektrische trucks voor zware lasten. Verder hebben wij elektrische trucks met:

• meeloopbesturing
  • een meerijd-platform
  • een zitplaats
  • een geïntegreerde weegschaal

De semi elektrische palletwagen is zeker een aanwinst. Het is een kruising tussen een handmatige en elektrische pompwagen waardoor je een prachtige, compacte machine krijgt voor een goede prijs. De semi-EPT raden we aan voor het gebruik in kleine magazijnen en voor vrachtwagens. Meer weten over onze semi elektrische pallet truck? Klik dan hier.

Waarom kiezen voor PTB?

Wij zijn opgericht in 1897 en leveren al decennialang, transportmiddelen aan klanten wereldwijd. Onze machines produceren we zelf en zijn van hoogwaardige kwaliteit. Bovendien zijn de machines CE-gecertificeerd en worden ze door een gecertificeerde servicemonteur gekeurd. Wanneer je problemen met een machine hebt, hebben we een landelijke servicedienst speciaal voor storingen en onderhoud.

Offerte aanvragen of meer informatie?

Wil je direct een offerte ontvangen voor een EPT? Ga dan snel naar offerte aanvragen aanvragen. Heb je vragen of meer informatie, dan kun je gerust contact opnemen.