PTB Transportmiddelen breidt wagenpark uit met nieuwe serviceauto

PTB Transportmiddelen heeft een nieuwe serviceauto in bedrijf genomen. De nieuwe mobiele werkplaats is ergonomisch ingericht en voorzien van een grote verscheidenheid aan gereedschappen. Daarmee kunnen de monteurs storingen van transportmiddelen verhelpen en reparaties bij de heftruckgebruiker op locatie uitvoeren.

Van alle gemakken voorzien

De nieuwe bus is ingericht met ladekasten, een werkbank, veel speciale gereedschappen en een grote verscheidenheid aan onderdelen en wisselstukken. Met deze moderne servicewagen kunnen de PTB monteurs de klant snel en adequaat tevreden stellen. Verder is de auto van alle gemakken voorzien zoals navigatie, cruise control en airconditioning. Hiermee kunnen de monteurs efficiënt en veilig de weg op.

Uitbreiding wagenpark

Dit jaar wil PTB het wagenpark uitbreiden met meerdere nieuwe serviceauto’s. Ze krijgen een mooie full colour print met daarop de nieuwste heftruckmodellen afgebeeld. Zo krijgt niet alleen het wagenpark, maar ook de huisstijl een opfrisbeurt.